Home » Retourneren/Annuleren

Retourneren/Annuleren

 

Het kan mogelijk zijn dat een besteld product toch niet aan uw verwachtingen voldoet.

Badkamer-Voordeel.nl  biedt u een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren (met uitzondering van speciaal bestelde of gefabriceerde artikelen), ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retour melding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

De kosten voor het retourneren van de bestelling is voor rekening van de klant.  

Wij zullen het bedrag na controle binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het retour formulier

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument

 

Wat bij schade:

Schade is een zeer vervelende kwestie en helaas niet altijd te voorkomen. Al streven we daar natuurlijk gezamenlijk met het transportbedrijf wel naar.
Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten en verpakking. Mocht de verpakking zijn beschadigd controleert u het product ter plaatse voordat u een handtekening zet.

Bij schade aan een of meerdere van de bestelde artikelen dient deze deze binnen 48 uur per e-mail te worden gemeld. Hoe eerder u het meldt, des te eerder de schade kan worden opgelost. Wij verzoeken foto’s en een duidelijke omschrijving mee te sturen, zodat de schade kan worden beoordeeld.

 

Annuleren:

U kunt uw bestelling tot 3 dagen voor verzending kosteloos annuleren. Wij gaan ervan uit dat dan uw bestelling nog niet verwerkt is bij de leverancier en er daarom gemakkelijk geannuleerd kan worden. Na uw bestelling ontvangt u per mail een bevestiging, let op u dient de annulering te melden bij service@badkamer-voordeel.nl 

 

Wijze van retour sturen:

Voordat u artikelen retour stuurt dient dit schriftelijk of per email bevestigd te zijn door Badkamer-Voordeel.nl , wij accepteren uitsluitend retourzendingen als het aan de volgende eisen voldoet:

- Het product/producten geheel compleet, indien mogelijk in de originele verpakking en in originele staat zijn.

- Het product/producten ongebruikt zijn.

- Het product/producten schoon zijn.

- Het product/producten niet ingebouwd is/zijn geweest dan wel op enigerlei wijze gemonteerd is en/of zijn geweest.

- De bijbehorende montagematerialen, voor zover van toepassing, volledig aanwezig zijn, en zich bevinden in de originele verpakking, hetgeen ook geldt, voor de originele handleidingen en meegeleverde accessoires.

- Het artikel binnen 14 dagen na levering retour wordt gemeld.

- Het artikel wordt verpakt in een doos of inpakpapier en het bestelnummer duidelijk op de verpakking vermeld staat.

Retourzendingen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, worden niet in behandeling genomen.
Badkamer-Voordeel houdt zich het recht voor om de kosten van beschadigde verpakking en overpakken aan de klant in rekening te brengen.

Indien het pakket verloren is gegaan tijdens het retour sturen is badkamer-voordeel.nl  daar niet verantwoordelijk voor. Wij adviseren u daarom het pakket aangetekend te versturen. Voordat u een bestelling retourneert dient u een service aanvraag in te vullen.

Let op: de kosten van retour sturen zijn altijd voor rekening van de klant.

 

Service aanvraag:

Via serviceformulier. Nadat u een service melding gedaan heeft, krijgt u binnen 2 werkdagen antwoord. Wij doen ons uiterste best het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Houdt u er echter rekening mee dat wij vaak afhankelijk zijn van onze leveranciers.