• Topmerken Bodemprijzen
  • Volledige fabrieksgarantie
  • Twee eigen showrooms
  • Gedegen advies

 

 Garantie/Service


 

Bij Badkamer-voordeel krijgt u de volledige fabrieksgarantie zoals die door de verschillende fabrikanten gehanteerd wordt. Over het algemeen varieert deze garantie tussen de 1 en 10 jaar. Indien u een garantiekwestie wilt melden bij dan kunt u hiervoor een serviceformulier op onze website invullen. Overigens blijft de wettelijke garantie die een consument heeft onverminderd van toepassing. Deze wettelijke garantie houdt in dat het product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De aangeboden fabrieksgarantie doet hier niets aan af.

Klik hier voor het invullen van het serviceformulier

 

Kosten van de installateur


Indien een product als gevolg van transportschade of een fabricagefout herleverd dient te worden, zal Badkamer-voordeel.nl er alles aan doen om een zo spoedig mogelijke herlevering te bewerkstelligen.


Badkamer-voordeel.nl kan helaas geen verantwoordelijkheid of kosten dragen die gemaakt worden door het inhuren van loodgieters, installateurs e.d. die om welke reden dan ook niet verder kunnen met nog te starten of reeds aangevangen werkzaamheden bij een klant.

Ook zal Badkamer-voordeel.nl nooit de installatiekosten vergoeden die (opnieuw) ontstaan indien een door ons geleverd product gebreken blijkt te hebben en daardoor opnieuw geinstalleerd moeten worden.

 

Garantietermijn

De garantietermijn op producten verschilt van 1 tot 10 jaar. De garantie die wij verlenen is hetzelfde als die de fabrikant verleent. Wilt u aanspraak maken op uw garantie dan kunt u een serviceformulier invullen. 

Klik hier voor een serviceformulier. 

 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven via service@badkamer-voordeel.nl.

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.